2024 nyarán ismét napközis táborra várják az érdeklődő gyermekeket a budapesti, debreceni és a soproni Bűvösvölgyekben, ahol a 11-14 éves korosztály számára a reklám és marketing világába adnak betekintést. A tábor június 24-től július 12-ig tart, heti turnusokban, Budapesten és Sopronban hetente legfeljebb 40, Debrecenben 32 táborozó részvételével. A hagyományokhoz híven a médiatábor célkitűzése, hogy kreatívan és kalandos formában ismerkedjenek a gyerekek a média különböző területeivel, élményeket szerezzenek, fontos ismeretekkel vértezzék fel magukat – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.
A részvétel mindenki számára ingyenes, étkezést biztosítanak a szervezők. A gyerekek a foglalkozásokon játékos formában ismerkedhetnek meg a reklámok világával és készítenek egy általuk választott termékhez különböző médiatartalmat.
Az idei tábor tematikája a mindent átható kereskedelmi üzenetek felismerése és hatásmechanizmusaik megértése. Mindeközben szó lesz a mesterséges intelligenciáról, a figyelemgazdaságról, az influenszerekről, az online reklámokról, a szponzorációról és a burkolt PR-ról is. Az érdeklődőknek a https://buvosvolgy.hu/tabor portál ad részletes ismertetőt, és ott találhatók meg a jelentkezéssel kapcsolatos információk is.