Minden bizonnyal puszta véletlen, hogy ráérzett a kormány marketingcsapata arra az időpontra, hogy mikor érdemes elindítani az utak mentén és a városi épületek falán elhelyezett reklámhordozókon a giga-mega kormányzati poszterkampányt, hiszen ezeknek az első darabjai május elején kerültek ki a nagyközönség elé, nagyjából akkor amikor vidéken felfüggesztették a kijárási korlátozásokat is. Persze ahogy azt mondani szokták, egy jó marketinges ráérez az ilyesmire és jól időzít, ami most bevált és így legalább nem lett kidobott költség, hiszen az utcákat járva így beéghet az emberek retinájába a sok, remek gazdaságvédelmi akcióvédelmi program. Persze mondhatnánk hogy ez minden bizonnyal nem olcsó mulatság országos szinten és mondhatnánk azt is, hogy amikor például a soproni önkormányzatnak a koronavírus-járvány okozta rendkívüli rendelkezések miatt jelentős lett a bevételkiesése és átcsoportosításokra van szüksége akkor miért ilyesmire költ az ország, de hát ez egy másik “kávéház” ahogy azt mondani szokták. Marketingre és népszerűsítésre mindenkinek szüksége van, aminek célja ebben az esetben például az, hogy mindenki értesüljön az új intézkedésekről, így többek között a bértámogatásról, az adócsökkentésekről és a 13. havi nyugdíj visszaépítéséről. Az első fecskéket Sopronban mi a Lackner Kristóf utcában találtuk, amelyek a város egyik legforgalmasabb helyén hirdetik ezeket a programokat.
Itt vannak! Sopronba is megérkeztek!
Közzétéve: 2020.05.10 Forrás: cyberpress.hu Kategória: A nap képe