Egészséges nassolnivalókat adományozott a soproni Szeretet Házának a Nutline

A Chio és Pom-Bär márkáiról is ismert Instersnack Magyarország Kft. által forgalmazott Nutline összesen 1,7 millió forint értékben adományozott egészséges nassolnivalót 5 szervezet számára. A vállalat közösségi média csatornáján saját fogyasztói kezébe adta a döntést, hiszen az ő ajánlásaik alapján alakult ki az ötös lista. A Nutline számára különösen fontos a fenntarthatóság és a hazai lakosság egészséges életmódra való ösztönzése, ez az akció pedig abban is segített, hogy a nehezebb helyzetben élő emberek számára is elérhető legyen a kiegyensúlyozottabb táplálkozás ebben a különösen erőt próbáló időszakban.

A dobozokban sótlan, pörkölt földimogyoró van. / cyberpress.hu

2020 megmutatta, hogy az összefogás fontosabb, mint valaha, hogy segíteni, támogatni egymást és a nehezebb sorsú embertársainkat kulcsfontosságú a mindennapokban. A Nutline éppen ezért vonta be követőit abba a folyamatba, amely az adományozott szervezeteket meghatározta. A márka elkötelezett a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mellett, ezért egy felhívást készített saját online közössége számára, amelyben arra kérte a fogyasztókat, hogy ajánljanak olyan szervezeteket, egyesületeket, akik szerintük örömmel vennék az 5 x 1 000 doboz földimogyorót tartalmazó felajánlást.

A javaslatokat beküldésére egy hét állt rendelkezésre. Végül több száz ajánlás érkezett, melyek alapján kiválasztották azt az öt szervezetet, akikhez november közepéig meg is érkezett az adomány. A fogyasztók döntése alapján az alábbi intézmények, alapítványok kapták meg a felajánlást:

  • Közösen Összefogva Szolgálunk – KÖSZ Egyesület, Pilis
  • Szeretet Háza, Sopron
  • Máltai Szeretetszolgálat
  • Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége
  • Oltalom Karitatív Alapítvány

„Örömmel tölt el minket, hogy ebbe a fontos döntésbe a fogyasztóinkat is be tudtuk vonni. Több száz ajánlás érkezett hozzánk Facebookon, ami azt is mutatta, hogy a követőink igazi közösségként tudtak működni, hogy valóban az vezérelte őket, hogy jó helyre kerüljön az adomány” – mondta Szabó Gábor, az Intersnack Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok és piackutatási vezetője. „Ez az összegfogás tökéletesen illeszkedik a márkához, hiszen a Nutline egyik célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges életmódra, amelybe nemcsak a fizikai, de a mentális egészség is beletartozik. Prémium minőségű termékeinkkel szeretnénk, ha ez az üzenet minél több emberhez eljutna, illetve a szlogenben (szlogen: A természetes mosoly tápláléka) is használt mosoly mindenki arcán megjelenhetne” – tette hozzá.

Mindig örülünk az adományoknak, de most igazán különleges csomagot kaptunk, hiszen 1 000 db dobozos földimogyoró érkezett hozzánk a nutline.hu-tól. Azért is fontos ez a felajánlás, mert nem csak a márka gondolta úgy, hogy nálunk jó helyen lenne ez az adomány, de a NutLine fogyasztók is így látták, hiszen ők ajánlották be minket egy kérdőív során, így alapítványunk is az 5 támogatott szervezet közé került! Örömmel fogadtuk, és adományozzuk tovább a termékeket, amelyekből a rászoruló gyermekek Mikulás csomagjaiba is jut majd! – nyilatkozta a cyberpressnek Dombi János, a Soproni Szeretet Háza vezetője. 

 

Dombi János a beérkezett adomány egy részével / fotó: cyberpress.hu / Leczovics Zsolt