2018. február 16-tól, péntektől négy napon át korlátlan belföldi adatot ad a Telekom a havidíjas mobilinternet előfizetőinek. Az ajándékozás hátterében az áll, hogy a Telekom azon a hétvégén az ügyfélszolgálati rendszereit bővíti és fejleszti, így csak korlátozottan tudják majd kiszolgálni az ügyfeleket.
A közlemény szerint a Telekom bármilyen mobilinternetes szolgáltatással rendelkező havidíjas ügyfele – beleértve a lakossági és üzleti ügyfeleket is – bármennyi adatot használhatnak majd fel belföldön február 16. (péntek) 00.00 órától február 19. (hétfő) 23.59-ig. A lehetőség regisztráció illetve külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll majd az ügyfeleknek, így ez idő alatt a mobilinternet használat nem fogyasztja a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiségüket.
Jó tudni azonban azt is, hogy 2018. február 16-án 22.00 órától várhatóan február 19-én a nap végéig a telefonos, online önkiszolgáló felületek és a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, valamint az üzletekben is csak korlátozottan tudják majd kiszolgálni az ügyfeleket. Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására, szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre. Kivételt képez ez alól a letiltást, ami elérhető lesz az említett időszakban is.
A szolgáltató közlése szerint azok, akiknek éppen ezeken a napokon fogyna el a díjcsomagjában vagy forgalombővítő opciójában foglalt adatmennyisége, nem tudnának tovább mobilinternetezni, így a Telekom inkább azt a megoldást választotta, hogy belföldön szabad és korlátlan mennyiségű mobilnettel látja el ügyfeleit erre az időszakra.
Zavartalanul működnek ugyanakkor bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások.