Egy márka világpiacra való bevezetése bizony nem egyszerű feladat, ami komoly hátteret, tervezést, dizájner munkát és nem utolsó sorban hatalmas marketing és anyagi befektetést is jelent. Mindezek ellenére bizony nem kevés ilyen próbálkozás fut zátonyra minden évben, hiszen ez egy olyan közeg, ahol bizony nem elég a sok-sok pénz, oda minőség kell és egy olyan adalék ami egy kiszámíthatatlan tényező, ez pedig az emberi kedveltség. Persze az ilyen márka bevezetésnek több fázisa van és előfordul hogy időigényessé is válik mire eléri a kívánt népszerűségi indexet. Egyik ilyen hazai márka a 2RULE, ami egy sportszermárka és ami még leginkább a hazai piacon igyekszik utat törni magának, de a tervekben minden bizonnyal szerepel a nemzetközi szereplés is, ám úgy tűnik az még várat magára. Nem úgy mint a legújabb hazai O1G márka, ami a gyakorlatban nem kézzelfogható termékeket árul ( egyelőre ) hanem inkább egyfajta vélemény kinyilvánító védjegy lett és amire felfigyelt már most a világ egyik legnagyobb piaca is mégpedig a kínai Aliexpress. Az O1G mellett szól hogy nem egy mesterségesen kreált címke, hanem inkább egy szívből jövő üzenetnek a megtestesülése, ami tulajdonképpen a legendássá vált Simicska Lajoshoz köthető. A szabadon használható népi védjegy az O1G első kézzelfogható darabjai ( amelyek kitűző formában jelentek meg ) egyébként akciós áron az említett külföldi webpiac oldalán valamivel több mint 1 dollár felett már elérhetőek és vásárolhatóak meg szinte végtelen mennyiségben. ( Katt a képre! )