A Nagycenk-Kópháza közlekedési nehézségeivel illetve az M85-ös gyorsforgalmi út építésével kapcsolatban adott ki sajtóközleményt Széplaki Tamás, az MSZP Soproni szervezetének elnöke.
Széplaki Tamás ( MSZP SOPRON):
Tavaly 190 millió forintból matrica ellenőrzőt építettek, és felújítottak egy szakaszt a 84-es főút Nagycenk-Kópháza közti szakaszán. Most ezt a méregdrágán felújított aszfaltot törik fel mélyen, hogy digitális tengelysúly ellenőrzőt építsenek bele. Sopron egyetlen főútját zárták le újra félpályán, ami összeköti az országgal.
A 20-30 perces várakozásokban őrjöngő autósok mind ugyanazokat kérdezik. Miért kaptuk ezt a büntetést? Mi tart ezen a munkán hat hétig? Miért kellett újra feltörni az alig egy éves burkolatot? Kinek nem jutott tavaly eszébe, hogy ezt is meg kellene csinálni? Kinek a mutyija ér meg annyit, hogy újra ott ácsorogjunk? Azért szívatják most az autósokat, hogy utána súlyosan sarcolhassák az ezer sebből vérző fuvarozókat? Ez a bizonyíték arra, hogy a sokadik megígért időpont, 2022 sem igaz az M85 átadására?
Lázár János biztosra ígérte 2018. március 15-re az átadást. Azt az utat még el sem kezdték építeni, a vállalkozókat sarcoló szuperaszfalt viszont épül. Ugye ez azt jelenti, hogy a 2022 sem igaz már? Mit mérnének a csodaaszfalton, ha a teherforgalom már a gyorsforgalmi úton jár? Hosszú távon számolnak a jelenlegi úttal, a gyorsforgalmi pedig elveszik a hazugságok homályában. A kormány lebuktatta magát.
Mi pedig tovább ácsorgunk Sopron előtt, és átkozódunk, aztán meg fizetünk.
Sopron, 2017.03.24.
A felvetésekre a FIDESZ Soproni szervezetének elnöke Barcza Attila reagált: ITT ELÉRHETŐ!
cyberpress.hu