Az Ikvahír információi szerint az Euro Publicity üzemeltetésében voltak a soproni ragasztott oszlopok, melyek szinte egyik napról a másikra váltak kámforrá. Nagyjából 30 ilyen oszlopot szereltek le az elmúlt hetekben, noha ezen hagyományos hirdetőfelületek a soproni városképhez hozzátartozó, azt meghatározó elemei voltak.
Az eltávolítással kapcsolatban a hírblog a kétoldalú kontraktus helyi aláíróját, a soproni önkormányzatot kérdezte meg az üggyel kapcsolatban. A sajtóosztálytól azt a tömör választ adták, lejárt a szerződés. Noha ez teljesen elfogadható és egyértelmű válasznak is olvasható, ugye egy klasszikus határidő lejártára gondolva, nem kizárt, hogy a szerződésben foglaltak rögzítették a jogszabályváltozás esetén fennálló történéseket. Így akár abban az esetben is lejárhat a szerződés, hiszen a felek nem tudnak megállapodni az új körülmények mellett …
cyberpress.hu